duminică, 30 aprilie 2017

Triodul cel Mare, Secol XIX

Între mai multe comenzi de luna trecută am avut și acest frumos Triod Mare, în stare destul de bună însă cu mici neajunsuri de reparat. Și când spun Mare, chiar este mare...

Înainte

 După


Înainte
 După
Date fiind dimensiunile generoase și ținând cont de dorințele clientului meu, am retușat cât mai puțin, am îndreptat toate colțurile îndoite (doar această operațiune a durat o zi)... 

 și l-am legat în plin în piele crudă de vițel, tăbăcită vegetal, cu un model simplu cu chenare goale, ornate cu câte un fleuron plin în fiecare colț și un supralibros iconografic cu Hristos Pantocrator. 


Deschidere completă, cu cotor flexibil. 



Frontispiciu și titlu în scriere vyaz. (”Începutul cu Dumnezeu celu Sfântu a Sfintelor și Dumnezeeștilor...”)


Cul-de-lampe cu figură angelică și motive fitomorfe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu