duminică, 2 aprilie 2017

Călătorie 2: Râmnicu Vâlcea

La întoarcerea în București am zis să fac un mic popas în Râmnicu Vâlcea, la unul dintre cele mai fascinante locuri de acolo: Anticariatul Central, îngrijit de clientul și prietenul Costel Crăciun.



Un spațiu absolut minunat, mic dar ticsit de comori, vegheate atent de domnul Crăciun. 


Am discutat vreo oră. Șoferul de maxi taxi nu accepta întârzieri, așa că sorbind cafeaua eram cam cu ochii pe ceas. Prima dată când m-am uitat, trecuseră 5 minute. 
A doua oară.. încă cinci. A treia oară, MAI AVEAM 5 MINUTE!!!! Domnul anticar a chemat rapid un taxiu, ne-am făcut un selfie și am urcat, șoferul m-a dus în 6 minute acolo. Bineînțeles că am prins mașina fix când ieșea din autogară, dar n-aveam nicio grijă, domnul taximetrist a fost amabil (”Stai liniștit sefu că-i țin calea, n-are pă-un s-o ia!”)



Prin martie i-am legat o serie de cărți pentru colecția personală, și nu am apucat să pun poze. Avem mai jos jumătate din comandă:


șase volume legate în plin, simple, negre, 

și șase volume legate în plin, culoare sanguin, decorate cu stema regală a României și cifrul Regelui Carol I:







O adevărată plăcere să lucrez pentru dumnealui, dar mai ales să-i văd comorile și să împărțim o cafea. Recomand cu căldură Anticariatul Central. Iar dacă nu găsiți la raft ceea ce căutați, întrebați. Sunt o grămadă de secrete pe-acolo. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu