miercuri, 28 decembrie 2016

Produs nou: Tabel chirilic




Acest tabel este deosebit de util restauratorilor, colecționarilor, anticarilor și celor pasionați de cartea veche. 

Prezintă alfabetul chirilic românesc, organizat pe trei coloane: prima conține forma literei în clar, a doua conține valoarea fonetică și valoarea numerică iar a treia conține numele literei.

Literele nu sunt aranjate în ordinea clasică, ci în cea numerică, pentru a fi mai ușor căutate: primul bloc de nouă litere sunt unitățile, cel de-al doilea bloc, zecile și apoi sutele, urmând pe un bloc separat literele lipsite de valoarea numerică. Sistemul este făcut să ușureze citirea și identificarea numerelor chirilice, folosite în tipografia veche românească pentru a marca paginile, caietele cărților, anii de apariție, etc. 

Pe viitor o să un videoclip despre numerotarea chirilică, folosind un tabel similar ca unealtă. 

Prețuri:

A4, nelaminat: 1 RON
A4 laminat: 5 RON
A3 nelaminat: 7 RON
A3 laminat 10 RON
A2 nelaminat: 14 RON
A2 laminat: 20 RON

Produsul de față nu este nici o găselniță de îmbogățire rapidă, nici o încercare de a-mi lărgi magazinul. Acum doi-trei ani mi-am făcut o planșă caligrafiată cu alfabetul chirilic, pentru atelierul propriu și mai mulți clienți mi-au cerut o copie. Întrucât nu am considerat-o destul de bună, am făcut varianta aceasta, și de moment ce am petrecut mai multe nopți cercetând fonturi, expuneri, cărți de istorie compilând-o și bani proprii pentru print, am decis să o pun la vânzare.  Cine dorește una gratis poate veni la atelier să o copieze cu propria-i mână :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu