luni, 21 noiembrie 2016

Seria Didactică Video Arta Cărții

Mulțumită prietenului Tibi Iacob am reușit să filmez primul episod, plus alte câteva, din seria video dedicată legătoriei și bibliofiliei, din care avem mai jos primul episod, Introducerea:



Deși episoadele prezentate în videoclip au avut parte de o enumerare, între timp am regândit problema și am decis o altă împărțire, iar tematica pe următoarele 10 luni, la două episoade lunar, va fi după cum urmează:

Ep.1: Introducere
Ep.2: Anatomia Cărții
Ep.3: Uneltele legătorului
Ep.4: Uneltele finisorului
Ep.5: Prese și utilaje
Ep.6: Materialele în legătorie
Ep.7: Formatele tradiționale de carte
Ep.8: Formate atipice de carte
Ep.9: Fibra hârtiei și relevanța ei
Ep.10: Metode de legare
Ep.11: Perforarea caietelor
Ep.12: Pregătirea aței de cusut
Ep.13: Cusătura continuă simplă
Ep.14: Cusătura coptă
Ep.15: Cusătura pe sfori îngropate
Ep.16: Cusătura pe sfori aparente
Ep.17: Cusătura pe benzi incluse
Ep.18: Cusătura pe benzi excluse
Ep.19: Tipuri de forzaț
Ep.20: Rotunjirea cotorului

...și asta e abia începutul.

Vor exista și episoade suplimentare cu probleme sau discuții conexe, care nu își au locul în tematica stabilită, precum cât câștig eu din aceste videoclipuri, de ce le fac, cine sunt eu ca să-i învăț pe alții, de ce nu-mi văd eu de pensula mea și dau meseria altora, ce încerc să vând și cui și de ce am fața aia sau ce-i cu tricoul ăla pe mine. Vizionare plăcută!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu