marți, 27 septembrie 2016

Guide de la Roumanie: 1939

Unul dintre volumele legate recent, pentru posesorul Psaltirii restaurate din ultimul post, este Guide de la Roumanie de la 1939.




Din păcate nu am făcut fotografii cu starea de dinaintea legării, însă coperta originală era din carton subțire acoperită cu pânză verde lăcuită, în stare precară, similară cu acest exemplar.


Odată desfăcut și curățat volumul, am finisat cu atenție tranșele și le-am lustruit și l-am  relegat în piele bordo de capră de cea mai bună calitate. 


Modelul este sobru dar elegant, un cotor cu cinci nervuri poleite, trei câmpuri decorate cu câte un fleuron aldin și unul de titlu, iar supralibrosul este desigur, Stema regală. 



Părerea clientului? Cam pozitivă! Mi-a făcut ziua, sincer să fiu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu