marți, 9 august 2016

Carte de artist: Skyrim

Cu câteva luni în urmă am primit o comandă specială. Clientul nu mă cunoștea, eu nu îl cunoșteam, însă proiectul său era destul de elaborat: o carte din foi groase, format landscape, destul de mare: 32 pe 24 cm, totul îmbrăcat în cea mai bună piele de vițel. 

Au fost necesare două matrițe noi-nouțe, făcute de la zero și a avut nu numai răbdare câteva luni pentru a termina lucrul, cât și dispoziția de a plăti dinainte materialele. 

Cam acesta este rezultatul:



Stema centrală este sigla Skyrim, imprimată în argintiu, iar de jur împrejur nu sunt cuneiforme, ci un nume misterios repetat de 12 ori, în runele dragonilor, din același joc.


Pielea este de cea mai bună calitate, de vițel, a cărei croire și șerfuire pe margini și la cotor a durat o zi întreagă. Probabil va supraviețui mult clientului sau descendenților săi imediați ;)



Blocul de carte este cusut în caiete de câte trei bifolii (6  foi) și făcut din hârtie groasă, albă, de 220g, perfectă pentru desen, caligrafie, acuarelă, pictură, amintiri, reproșuri, etc... Deasemenea, tranșele nu au fost lăsate tăiate simplu, ci au fost șlefuite până la cea mai mare finețe.



L-am rugat să scrie câteva rânduri, pentru pagina de testimonial a site-ului, cam asta am primit: 



”Aș vrea să îți mulțumesc pe această cale încă odată pentru munca 
depusă. Rezultatul final mi-a depășit cu mult așteptările și momentul în care am deschis coletul, a fost o surpriză minunată, atât pentru mine cât și pentru persoana căreia i-am făcut cadou caietul de schite. Comunicarea a fost foarte plăcută, încă de la început și cumva ai reușit să îți dai seama de cum vreau să arate produsul final doar din câteva vorbe. O lucratură și o atenție la detalii exceptionale, de la modul în care a fost ambalat caietul și până la lucrătura coperților și micile detalii de pe sigla centrala.
Într-adevăr, o opera de artă.” 


Ce m-a surprins însă a fost faptul că deși nu îl cunoșteam direct pe client, destinatara acestui cadou, care mi-a mulțumit personal după primire, îmi era cunoscută de ceva vreme! Așa că și pentru încredere, și pentru testimonial și pentru răbdare, mulțumesc Răzvan, mulțumesc Oana, sunteți deosebiți!





3 comentarii:

  1. Multumesc inca o data pentru ăl mai fain cadou!
    Se simte ca a fost realizat cu pasiune de cineva atent la detalii si la calitate.


    Iti trimit poza cu prima schita pe care o voi face. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, Posed un exemplar din valoroasa carte ' Noul Testament de la Balgrad ' intr-o stare destul de precara, tin foarte mult la el,as dori sa-l reconditionez dar nu cred ca imi pot permite acest pret si totusi nu as vrea sa se mai distruga, l-as vinde si nu ma-ndur, l-as reconditiona dar nu-mi permite pensia, eu tot am adunat diferite lucruri si scule vechi, poate ne-am putea intelege, mai am si alte carti vechi pe care as vrea sa le reconditionez dar as vrea ceva eftin si profesional daca se poate. Doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul meu, sunt sigur că putem găsi o soluție. Vă invit la atelier cu cartea și vă ofer o cafea. Aveți numărul de telefon aici pe blog, în partea stângă. O zi frumoasă, Doamne-ajută!

      Ștergere