miercuri, 3 februarie 2016

Să falț sau să nu falț?

Cu plăcere vă anunț că în curând vor ajunge în atelier 40 de fălțuieli de os, de 16 și respectiv 20 cm lungime.

Din păcate, cele de 20 sunt vândute deja, însă am mai comandat 10, iar dacă nu vor fi destule, voi mai comanda.

Din cauza schimbării furnizorului se va schimba și prețul, încă nu am calculat. Undeva între 25 și 30 RON cele de 16 si undeva intre 35 și 45 de RON cele de 20cm. Sper să nu fie o situație permanentă. 

Cine mă știe în viața reală știe că prețuiesc sinceritatea, corectitudinea și fairplay-ul, așa că cine nu își va permite o fălțuială de la mine, poate apela la un substitut. 

Am cumpărat două articole de la Art&Hobby: o fălțuială de 15cm și un eboșor de vreo 19cm:


Fălțuiala este cam mică, însă este bună pentru persoanele cu mâini mici și fine sau pentru orice persoană care are nevoie disperată de o fălțuială. 

Eboșorul poate substitui o perioadă o fălțuială reală, deși nu pentru toate procedeele legătoriei. 

Ambele cred că au fost 22-23 de lei bucata. 

Nu am nicio înțelegere cu cei de la Art&Hobby, niciun contract și nu câștig nimic dacă le trimit clienți. O fac cu dezinteres, pentru a ajuta și alte persoane interesate de aceste articole, chiar dacă nu-i aduce mie niciun profit:

Nu sunt răspunzător pentru domniile lor, nu mă sunați pe mine dacă ați cumpărat de la ei sau doriți detalii. Aici îi puteți găsi:

www.profiart.ro

Calea Griviței 41

0728 777 289


Spor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu