duminică, 10 ianuarie 2016

Recondiționare: Înainte și După

Cărțile prezentate aparțin unui colecționar distins din țară, care a lăsat pe seama mea detaliile finale ale lucrării. Am să pun cât mai puține comentarii, limitându-mă la imagini comparative. 

Primele trei volume au fost doar recopertate și în două cazuri, desfăcute, recusute și redimensionate, legate în piele cafenie ecologică având un chenar în timbru sec cu colțare moderne. Cea de-a treia a fost recusută, îndreptată, lipite tăieturile și rupturile, rotunjită cu falț și legată în piele de capră brună-închis, folosind o parte originală din cotor drept etichetă.  

Nicolae Drăganu
Două Manuscripte Vechi: 
Codicele Todorescu și Codicele Marțian
București, 1913

Înainte


După



Gh. Oprescu
Grafica Românească
în secolul al XIX-lea
Vol. I și II, București, 1945


 



A de Demidoff
Voyage dans la Russie Meridionale
Paris, 1854

Înainte

După









Și o poză de grup:

Înainte

După

Cu toate criticile pe care mi le-am adus mie însumi, clientul a fost deosebit de mulțumit de rezultat, dar și de prezentare: pachetul său a fost livrat ambalat în hârtie albă, legat cu sfoară și pecetluit cu ceară roșie cu monograma personală. 







Bonus: o vinietă-frontispiciu cu vulturul rusesc, și câteva letrine deosebite:













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu