sâmbătă, 20 decembrie 2014

Jurnal unicat: Saturn


Aceasta a fost o comandă specială a unei persoane care cunoaște simbolistica astrologică, menită să fie un cadou de suflet pentru (normal) altă persoană care cunoaște simbolistica astrologică.


Stăpânul restricțiilor, sancțiunilor și solitudinii, dar și al cunoașterii, înțelepciunii și senectuții, Saturn guvernează cam două doisprezecimi din oameni dacă ar fi să ne luăm după zodii: este guvernatorul Capricornului și Vărsătorului. 


Jurnalul este negru, culoarea lui Saturn, iar decorațiunile sunt austere. Pe cotor, în câmpurile I, III și V avem trei fleuroane.


Pe față și spate avem câte un chenar simplu din trei linii, cifră saturniană, pe spate un fleur-de-lys solitar, imprimat în sec, iar pe față glifa astrologică a lui Saturn în argintiu. 


De moment ce nu am o matriță cu Saturn, am improvizat cu ceea ce am avut în dotare, anume două caractere mari de plumb dintr-un set descompletat. Mi-am permis să pilesc o cruce asimetrică pentru a obține simetria dorită și un C mare, la capete, pentru a obține o semilună frumos proporționată.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu