sâmbătă, 11 octombrie 2014

Presă de colecție!

Azi-dimineață, unul dintre clienții mei a venit să-mi aducă ceva cărți și printre ele și acestă minunăție!



 

Domnul, printre puținii Domni adevărați pe are îi cunosc, anticar, o avea de mult timp și s-a gândit că ar sta mult mai bine la mine, lucru care m-a bucurat peste măsură. 

Am petrecut toată ziua dezasamblând-o, curățând-o de praf, mizerie, vaselină, rugină și vopsea, cu peria de sârmă, cu bormașina, cu cârpe, bureți, solvenți, uleiuri și alte smacuri, apoi  i-am dat o vopsea proaspătă și am reasamblat-o.

 

Bănuiesc, după detalii, că ar fi franceză sau italiană, însă nu exclud posibilitatea unei imitații rusești. Va trebui să cercetez.

      
Acestea erau pictate cu auriu pal, cam absolut tot ce se vede în relief. 


Eu zic că arată onorabil. 

Mulțumesc frumos, stimate Domn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu