vineri, 12 septembrie 2014

Jurnalul unui călător

Cu toate că nu am postat din lipsă de timp, mă voi scuza spunând că nu pot posta multe lucrări de moment ce clienții nu le-au văzut încă și voi face acest lucru numai după ce îmi vor fi dat ei acordul.

 

Acesta este un jurnal special, făcut pentru un client care a știut ce dorește până la ultimul detaliu, extrem de grijuliu și atent, lucru care mi-a dobândit simpatia și respectul.


Jurnalul este îmbrăcat în piele ecologică sangvin, cu semd de carte negru și sistem de prindere cu elastic, conform dorințelor clientului.

Designul este tot la cerința sa, anume o schemă geometrică a Roze Vânturilor, pentru care am executat un desen special și o matriță:

  

Acesta a fost imprimată în timbru sec pe centrul vizual al coperții (cu spațiu de compensare pentru locul ocupat de elastic), la cerința Călătorului


...și încă odată pe cotorul simplu, pentru a compensa spațiul gol și trebuie să recunosc că îmi place rezultatul, imprimarea parțială.

 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu