joi, 20 februarie 2014

Unelte de legătorie noi!

După o perioadă destul de stresantă în care una din unelte mi-a lipsit, mi-a mai revenit cheful de lucru. Pentru că am cu ce.

După ce o piesă a suferit o mică deformare și am trimis-o în Marea Britanie pentr reparații, Poșta Română sau Royal Mail mi-a pierdu-o. Cert e că nici la mine nu a ajuns, nici înapoi la expeditor. Plus încă două unelte noi. Plus unealta nouă pe care Kevin Noakes mi-o oferise în schimbul celei pierdute. 

Acum am dat puțin mai mult pe curier (10 lire), dar face toți banii, deoarece mi-a ajuns sculele bine-mersi. Vă recomand folosirea curierului dacă aveți ceva de comandat din UK. 

Primele două scule care m-au ajuns sunt din catalogul său:






Un alt set de trei este următorul.
Prima unealtă este o variantă mai mică a celei pierdute:

 

A doua și a treia sunt modele făcute special pentru mine, dintr-un set menit să imite uneltele meșterilor francezi ai secolului 16. 





Am să postez în curând și lucrări!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu