marți, 4 februarie 2014

Presă și gherghef

 

După o pauză de ceva vreme în care computerul meu a fost bolnav cu placa, revin cu ceva echipament nou.

Aveam o presă orizontală de vânzare de la meșterul Adrian Ghețea pentru care mi-au venit două cereri în aceeași săptămână: una de la noi iar cealaltă din Grecia! Pentru a echilibra lucrurile, domnul Ghețea mi-a mai adus una!




Standurile sunt din lemn de brad iar plăcile din esență tare. 



Se poate poziționa și vertical.  250 Euro.

De moment ce acestea sunt deja rezervate, doritorii se pot orienta și îmi pot spune dacă ar fi interesați.  Din nou, presele din imagine nu mai sunt disponibile, decât dacă cei interesați se răzgândesc (slabe șanse).

Și cum nu se putea altfel, meșterul s-a întrecut pe sine și mi-a adus și două setur de șlipsuri cu cant metalic înclinat. Se folosesc la baterea falțului, dar mie îmi sunt de trebuință la orice operațiune legată e cotor. 

Sunt mai late decât cele pe care le aveam și sunt executate sublim!
Un set de două costa 100 lei separat, dar intră în costul unei prese deja cumpărate.


Și cum acestea nu erau destul, mi-a mai făcut o surpriză și mi-a lăsat un gherghef de cusut cărți. 


Este robust, de încredere, esență tare, cu 6 orificii pentru sfoară, cu tensiune ajustabilă, pentru coaserea manuală a caietelor după metoda tradițională.
 


Prețul este de 150 Ron.  




4 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca si-au gasit stapan! Cum o vei trimite in Grecia??

    Ma tenteaza ghergheful :) imi poti spune ce dimensiuni are te rog?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cara Teo, ghergheful deja s-a vândut! Dar nu dispera, meșterul îmi mai aduce unul, și va mai face altele! A zis că-ți face ce gheghef vrei tu. Acesta avea cam 40 pe 30 daca nu mă înșel. Spune-mi de ce ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  3. În Grecia merge cu cineva trimis de client. Trebuie să mă contacteze. Cred că prin Atena oricine are un prieten sau o rudă prin alianță din România :D Doar sunt frumoase româncele.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Oaaau, mi l-a si suflat cineva, hahaha. Nu-i bai, nu aveam urgenta :) Multumesc mesterului pentru disponibilitate, ma gandesc la dimensiuni si iti spun.

    RăspundețiȘtergere