luni, 6 ianuarie 2014

Jurnale noi!

 

În puținele zile libere de la Revelion până acum am tras tare și am făcut câteva jurnale.



Ghilotina cea nouă își merită fiecare bănuț, pentru că a făcut procesul realizării blocului de carte mult mai ușor și pot lucra la mai multe simultan.




Deocamdată am făcut patru negre, patru albe (unul păstrată pentru mine din pricina unei mici erori), trei bordo și unul roșu, cu un material nou. 

  


Bineînțeles, fiecare cu forzaț colorat (negru și roșu, respectiv alb perlat în valuri), cu semn de carte și capitalband de mătase, și ele în temă cu jurnalul.




Nu le-am scos bine din presă că am și decorat, personalizat și trimis unul prin curier:





 Și am lansat un nou model de jurnal, destul de specializat însă, cu tematică masonică:


























2 comentarii:

  1. Sunt foarte faine, felicitari! Lucrezi cu o pofta si-un spor... bravos, asa mai zic si eu sarbatori :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-i mai frumos în noaptea de Crăciun decât să lucrezi pân la 12 noaptea și să te treacă toate transpirațiile dacă iese sau nu poleiala, nu? :D Merci frumos, Teo, o să fac și unele din piele.

    RăspundețiȘtergere