sâmbătă, 28 decembrie 2013

Muncă, muncă și cadouri

Am lucrat în două zile de Crăciun cât nu am lucrat întreagă luna Decembrie, într-un ritm grăbit și intercalat cu obligații, plecări, mesaje, telefoane și sonerii la ușă.  

Înafară de cele trei volume ale Mirelei Stăniulescu am făcut cam ce urmează:

1. O agendă cadou prietenei mele. Fotografiile sunt înainte de a-i imprima numele.




2. Un album foto mare, 33x45, cusut manual, hârtie neagră, cotor monastic cu două inițiale, coperte simple fără decorațiuni, cu inițiale, fotografii cașerate înăuntru și pagni libere.




3. Volumul lui John Fowles, Magicianul, din colecția cărților Adevărul:


 relegat într-o elegantă legătură plină, piele ecologică bordo...

 cu decorațiuni în blind, cotor Secco, cu titlul și autorul în auriu...



 chenar închis pe coperta din față și chenar deschis pe cea din spate, cu o rozetă pe centru, în sec...



 capitalbad și semn de carte de mătase.
 

4. Un jurnal alb de 100 de pagini mamei mele, cadou desigur:
  
 Din păcate singurul la care mi-a alunecat fileta la cotor.

 

O piele ecologică ocru-cald, mată, fără decorațiuni, dar cu litere mari, semn de carte de mătase albă.
 

 5. Un jurnal alb fratelui meu, 200 pagini, cu un model auster dar elegant:

Piele ecologică neagră, cotor monastic, coperte sobre dar personalizate cu un font potrivit. 


6. Și încă una, minunatei sale soții, un jurnal alb de 100 de pagini, cotor simplu și coperte simple, piele ecologică bordo, personalizat cu fontul Weiss italique.



























2 comentarii: