sâmbătă, 14 decembrie 2013

Echipament nou!

Am reușit în sfârșit și am cumpărat o ghilotină! Este electrică și foarte precisă, unul dintre acele lucruri fără de care orice legător este oprit din lucrul său și amânat și cu ajutorul căruia pășește încă puțin de la diletant la profesionist (dar puțin de tot, pe lângă câțiva ani de experiență).







Doar ce a primit-o Joi seară, că Vineri dimineață am și pus-o la treabă tăind blaturile de jurnale și trebuie să recunoasc că merge mult mai lin când dispun de tăiere imediat cum am încleiat blocul de carte, iar rotunjirea se face și mai frumos.



Al doilea obiect, mic și simpatic, a venit în atelierul meu grație meșterului Adrian Ghețea: 



O presă de fier pentru carte, compactă, pentru masa de lucru. Nu este de dimensiuni mari, dar este înaltă sau cel puțin, primește mai multe cărți decât presa mea mai mare.




 Deocamdată nu am revopsit-o, doar am curățat-o. Și sincer să fiu îmi place foarte mult și așa.



Zic că se potrivește destul de bine în zona tradițională a atelierului, lângă panoul cu filete și șriftcasturi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu