sâmbătă, 8 iunie 2013

Lucrări recente

1. Carte albă legată în catifea roșie.

 


 Un mic cadou, format puțin atipic (A6 alungit), pentru prietena mea.



 


Capitalband auriu, mătase.


100 pagini, hârtie satinată.




 Forzaț din hârtie marmorată roșie lucioasă.








2. Carte albă legată în imitație de piele albă de lux.


Formatul este A5, 200 de pagini, hărtie albă de 80 grame.








 Ambele coperte au același design tradițional, cu un chenar dublu compartimentat, decorat cu un fleuron la fiecare colț și o rozentă din același fleuron.




 Materialul fiind alb, precum scoarțele din piele de porc nevopsită din Evul Mediu German și legăturile în pergament, am optat să nu pun deloc poleire, doar timbru sec, conform modei perioadei.




Semn de carte de mătase albă, capitalband de mătase aurie.


Cotorul este ornamentat cu același fleuron romboidal, repetat în cinci câmpuri dintre cele șase nervuri false (binduri).Spre deosebire de moda venețiană, care prescrie câmpul de jos să fie mult mai înalt decât restul, am folosit metoda veche, cu câmpuri echidistante.



3. Constantin Daniel: Scripta Aramaica




Este unul dintre experimentele mele pentru bibliotca proprie, un volum clasic de orientalistică a lui Constantin Daniel, Scripta Aramaica.





Este o legătură clasică, numită quarter leather: doar cotorul este tras în imitație de piele, restul copertei fiind acoperita cu hârtie marmorată.




 Cotorul are cinci câmpuri: unul penntru titlu, unul pentru autor și trei câmpuri intermediare decorate cu un fleuron francez plin.  










4 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos!

    Dar vreau sa-ti vad si tie blogurile updatate cu ce faci!


    Am o rugăminte: dacă vreți informații, indiferent despre ce aspect al legătoriei, întrebați aici, și fie răspund în comentarii, fie fac o postare dedicată subiectului. În privat dacă răspund, nu beneficiază multă lume.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde pot gasi si eu hartie de catifea (care imita catifeaua)???

    RăspundețiȘtergere
  3. Depinde cât vă trebuie. Dacă vă trebuie multă, vă trimit la furnizor. Dacă vă trebuie puțină, adică sub 5 metri, vă pot cumpăra eu.

    Mai bine dați-mi un mesaj pe artacartii@yahoo.ro decat pe blog, raspund mult mai rapid.

    RăspundețiȘtergere