vineri, 3 mai 2013

Zincuri



Din păcate nu am mai avut de mult timp să postez, dar am acumulat material, și o să îl pun aici puțin câte puțin. Cu țârâita.

Am un nou proiect de afaceri împreună cu un om de bine care iubește ceea ce fac și cu ajutorul lui Dumnezeu, punem de-o legătorie în viitorul apropiat. 

Tot cu ajutorul celor sus amintiți, am făcut rost de trei lucruri importante: zincuri, litere și un papșer. Daaaar toate la timpul lor. Avem aici o selecție de zincuri. 

Cele pentru o comandă specială a volumului Anna Karenina sunt mai vechi, dar nu am apucat să le pun:














Celelalte sunt câteva zincuri făcute recent:
Două embleme masonice, fiecare în două dimensiuni diferite:
 








 Un colțar, design personal:




Și o cruce clasică, destul de folosită la noi, copiată, redesenată și puțin modificată, tot în două dimensiuni:






PS: nu, nu sunt mason. Nici Illuminati, nici Remuneratti, nici Străfullgerati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu