joi, 30 mai 2013

Akral Necrosis

Sună ciudat, e o trupă. O prietenă bună, Andreea, mi-a cerut să îi fac un cadou extrem de special liderului trupei Akral Necrosis, Octavian Mediș. 

După discuții și negocieri crâncene asupra modelului, hârtiei, pielii, culorii, titlului, contracopertelor, dedicației și chiar și culorii”ciucurelului” (tresul sau semnul de carte), acum câteva zile am terminat-o și am predat-o. 


Avem aici rezultatul:



O ”cărticică” de 250 de file, hârtie de 90 de grame albă, satinată, o plăcere să scrii versuri pe ea...


Tranșele sunt roșu-aprins, semnul de carte de mătase roșu-burgundia

hârtie marmorată satinată la forzaț





Două pagini tipărite special pe aceeași hârtie și cusute în blocul de file, una cu numele, cealaltă cu o dedicație personală, 







Volumul a fost legat în piele brună de vițel, lucrat la rece în relief pozitiv și negativ, cu chenar și o monogramă a literelor A și N.





2 comentarii:

  1. Buna ziua , nu se poate face o astfel de carte la comanda ? si cam care ar fi pretul ?( dar cu alte initiale ? )

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur că se poate. Prețul este în funcție de material, de dimensiuni și de design. Lăsați-mi un nr de telefon sau contactați-mă via Facebook pentru a discuta. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere