vineri, 17 august 2012

Ce am găsit prin Munchen III: Litere noi!




Asta era partea norocoasă a călătoriei mele la Munchen.

Din vorbă în vorbă cu unchiul meu, sas stabilit de 40 de ani în Germania, am ajuns la ce vreau să caut prin târguri, inclusiv litere de alamă sau plumb. M-a chemat în subsol, și a scos ceva albastru dintr-un maldăr de alte ceva-uri albastre. 



O casetă plină cu litere. Toate erau casete vechi de vreo 30 de ani dar nedeschise. Înăuntru, dedesubtul buretelui gri subțire care se dezintegra practic, litere noi nouțe. 













Am negociat cu el și i-am cumpărat vreo 4 cutii. Restul o să le cumpăr pe parcurs. Sper eu, pe toate.





























A da!  Și un instrumentar stomatologic, numai bun pentru dezmembrări fine de cărți deteriorate!
Găsiți albumul pe Facebook.

2 comentarii:

  1. de putin timp am descoperit blogul dvs. Mi-ar placea sa pot discuta cu dvs. Pot gasi undeva datele dvs de contact? Multumesc. Toni Grigoriu vintagevelo67@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere