luni, 25 iunie 2012

Primele zincuri!

Alaltăieri am avut privilegiul de a vizita atelierul domnului Tudor Cristea, ocazie cu care colecția mea de scule s-a mai extins un pic, bineînțeles, prin bunăvoința domniei sale.



Am primit de la dumnealui zece zincuri absolut superbe.

De moment ce nu am o presă electrică și nici una manuală, nu am cum să le probez. Dar în timp, se va rezolva și asta. 

Le-am șlefuit puțin doar, ca pentru pozat și astea sunt:

Câteva bucăți centrale (simetrice) 














Și câteva colțare: 























2 comentarii:

  1. Sunt superbe. Sa le stapanesti sanatos!

    Ai posibilitatea sa cumperi o presa in Romania? Prima pe care am avut-o eu a fost facuta cu un cric hidraulic, inca o mai folosesc cand e nevoie de presiune foarte mare. A fost si foarte ieftin de construit de altfel. Daca vrei sa vezi cum arata pot sa-i fac o poza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Teo!

    În România, absolut exclus. Sunt câteva de vânzare, dar costa cât salariul meu pe un an de zile.

    Dacă dau peste vreuna, posesorul mi-o prezintă ca pe ceva incredibil de valoros, de ”o suuută de aaani” și nu se desparte de ea chit că pur și simplu îi zace prin casă.

    Da, chir aș vrea să văd poze. Sunt curios de ce au oamenii prin atelier.

    Am promisiunea aceluiași domn Cristea de a mă ajuta să îmi construiesc una în atelierul dumnealui. Sper să fie gata vara asta.

    RăspundețiȘtergere